Τζάκρη: Ερώτηση στη Βουλή για την αναγνώριση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα άτομα με Σύνδρομο Tourette

Ερώτηση στη Βουλή για την αναγνώριση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα άτομα με Σύνδρομο Tourette στον εκπαιδευτικό και στον εργασιακό τομέα

Το Σύνδρομο Tourette (TS) είναι μια νευρολογική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από επαναλαμβανόμενες ακούσιες κινήσεις και φωνές που ονομάζονται τικ και εκτιμάται ότι αφορά το 0,3–1% του πληθυσμού.

Η χρήση αποτελεσματικών θεραπευτικών σχεδίων και κατάλληλων προσαρμογών στην τάξη μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών με σύνδρομο Tourette.

Ωστόσο, μέχρι σήμερα δεν υπάρχει καμία μέριμνα ούτε και αναγνώριση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα άτομα με Σύνδρομο Tourette στον εκπαιδευτικό και στον εργασιακό τομέα.
Με δεδομένο ότι ξεκινώντας από το σχολείο, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στη ζωή των μαθητών με Σύνδρομο Tourette και υποστηρίζοντας τα δυνατά σημεία και τα δημιουργικά τους ταλέντα να περιοριστούν τα προβλήματα στη μετέπειτα ενήλικη ζωή τους, μαζί με τους βουλευτές του Κινήματος Δημοκρατίας Κυριακή Μάλαμα, Γιώτα Πούλου, Μιχαήλ Χουρδάκη και Ραλλία Χρηστίδου καταθέσαμε Ερώτηση προς τους Υπουργούς Υγείας και Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με την οποία ζητούμε απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

1. Προτίθεστε να εντάξετε το Σύνδρομο Tourette στο Νόμο 3699/2008 που αφορά στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»;

2. Προτίθεστε να εντάξετε το Σύνδρομο Tourette σταΚΕΔΑΣΥ προκειμένου μπορούν να απευθυνθούν αρμοδίως οι γονείς των παιδιών με Σύνδρομο Tourette που αντιμετωπίζουν δυσκολίες μάθησης ή προσαρμογής στο σχολείο;

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*