
Όσον αφορά τη μεγάλη συζήτηση που γίνεται για την τοποθέτηση του σταθμάρχη και αν ήταν επαρκής η εκπαίδευση του, από τη Νέα δημοκρατία αναφέρουν:
Ο συγκεκριμένος είναι υπάλληλος του ΟΣΕ εδώ και πολλά χρόνια και είχε αποσπασθεί στο Υπουργείο Παιδείας. Ενδιαφέρθηκε να επιστρέψει στην εταιρεία και να καταλάβει θέση σταθμάρχη, διαθέτοντας τα απαραίτητα προσόντα.
Παρακολούθησε πλήρως την προβλεπόμενη εκπαίδευση που περιείχε 712 ώρες θεωρίας και 75 ημέρες πρακτικής άσκησης, και εφόσον πέρασε με επιτυχία τις εξετάσεις, δούλευε κανονικά ως σταθμάρχης εδώ και 1,5 μήνα.
Πρώην αχθοφόρος στον ΟΣΕ
«Πρώην αχθοφόρος στον ΟΣΕ, που εκπαιδεύτηκε πριν από λίγους μήνες» είναι ο 60χρονος σταθμάρχης που είχε βάρδια στον σταθμό της Λάρισας τη νύχτα του δυστυχήματος με τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.
Ο σταθμάρχης έκανε και ανάρτηση στα social media στις 24 Ιανουαρίου, γράφοντας ότι πήρε την πιστοποίηση και ευχήθηκε «καλή μας αρχή», που σημαίνει ότι ανέλαβε πριν από περίπου 1 μήνα! Όπως δήλωσε ο συνάδελφός του, ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας, που ανέλαβε σταθμάρχης πρόσφατα και είχε βάρδια τη στιγμή της τραγωδίας στα Τέμπη.
«Μετά το τέλος της εκπαίδευσης και την πιστοποίηση. Καλή μας αρχή», είχε γράψει στην ανάρτησή του ο 60χρονος συλληφθείς σταθμάρχης, ο οποίος έλαβε λίγους μήνες εκπαίδευσης και ενώ είχε πρότερη εργασιακή εμπειρία πρώην αχθοφόρου στον ΟΣΕ και μετακλητού υπαλλήλου του υπουργείου Παιδείας.
Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμάρχης έχει συλληφθεί και κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ), καθώς χαρακτηρίζεται υπαίτιος του δυστυχήματος.
Κάντε το πρώτο σχόλιο