
Με ένα απλό ψάξιμο στη Διαύγεια βρίσκει κανείς αποφάσεις για μετατάξεις υπαλλήλων από φορείς του Δημοσίου στον ΟΣΕ και στη θέση του σταθμάρχη
Στην επιχειρησιακή ικανότητα του σταθμάρχη να διαχειρίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο, αν ήταν δηλαδή κατάλληλα εκπαιδευμένος για να διαχειριστεί μια κατάσταση όπως αυτή που οδήγησε στη σύγκρουση στα Τέμπη, στρέφονται πλέον τα φώτα της δημοσιότητας. Και όχι μόνο στον μοιραίο σταθμάρχη, αλλά και σε όλους τους σταθμάρχες που κρατούν στα χέρια τους ανθρώπινες ζωές καθημερινά.
Το in έψαξε στη Διαύγεια για αποφάσεις με τις οποίες μετατάχθηκαν στον ΟΣΕ και σε καίριες θέσεις, συγκεκριμένοι υπάλληλοι από άλλους φορείς του Δημοσίου.
Τα στοιχεία που βρήκε αν μη τι άλλο είναι εντυπωσιακά. Χωρίς να θέλουμε να στοχοποιήσουμε κανέναν, χωρίς να γνωρίζουμε το επίπεδο της εκπαίδευσής του ή την πείρα που έχει, γεννούν απορίες οι μετατάξεις αυτές.
Ήταν άραγε απόλυτα αξιοκρατικές ή προϊόν κομματικής – πολιτικής παρέμβασης, κοινώς έγιναν ρουσφέτια σε θέσεις κρίσιμες για τη λειτουργία των τρένων;
Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, ήταν στο παρελθόν υπάλληλοι στον ΟΣΕ και μετακινήθηκαν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου την εποχή που έπρεπε να «αδειάσει» ο Οργανισμός. Ακόμη κι αν στο παρελθόν είχαν θέσεις στα τρένα, μετά από 10 και πλέον χρόνια, όλα έχουν αλλάξει και σίγουρα η εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι διαφορετική.
Πώς άραγε αυτοί οι σταθμάρχες θα μπορούσαν να διαχειριστούν το νέο σύστημα τηλεδιοίκησης και ασφάλειας;
Από τις αποφάσεις αυτές που υπογράφηκαν τα τελευταία χρόνια, βλέπει κανείς περίεργα πράγματα.
Οι μεταφορές υπαλλήλων με υπογραφή Καραμανλή
Με απόφαση στις 18-12-2019, μεταφέρονται δύο υπάλληλοι (όλα τα ονόματα στη διάθεση του in.) από το Κατάστημα Κράτησης Πάτρας σε κενές οργανικές θέσεις του ΟΣΕ στη θέση του σταθμάρχη, στον κλάδο κυκλοφορίας. Από τις φυλακές Αγίου Στεφάνου Πάτρας δηλαδή πήγαν σταθμάρχες. Είναι προφανές ότι πέρασαν από εκπαίδευση, αλλά δεν δημιουργεί ερωτήματα μια τέτοια μεταφορά; Είχαν γνώσεις για κάτι τέτοιο ή τις γνώσεις για να γίνουν σταθμάρχες τις αποκομίζουν μόνο από την εκπαίδευση και τα όποια ψυχομετρικά τεστ περνούν;
Στις 13 Νοεμβρίου 2019 διοικητικός υπάλληλος που εργάζεται με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και ειδικότητα… γραμματέας σε νοσοκομείο της περιφέρειας, πηγαίνει σε κενή οργανική θέση στον ΟΣΕ για να γίνει… σταθμάρχης. Από γραμματέας στην κρίσιμη θέση της κυκλοφορίας των τρένων.
Υπάλληλος, ηλεκτρολόγος που εργάζεται στο Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, μετατάσσεται σε κενή οργανική θέση ειδικότητας σταθμάρχη στη Νότια Ελλάδα.
Με άλλη απόφαση στις 18-12-2019 υπάλληλος που εργάζεται σε παράρτημα ΑΜΕΑ κάποιου φορέα κοινωνικής πρόνοιας, γίνεται σταθμάρχης του κλάδου κυκλοφορίας στη… Λάρισα.
Άλλος υπάλληλος που δουλεύει σε μεγάλο νοσοκομείο μεταφέρεται στην Αλεξανδρούπολη για να γίνεται σταθμάρχης. Πρόκειται για επαναφορά στον ΟΣΕ καθώς ήταν και στο παρελθόν και ο ίδιος έκανε αίτηση επαναφοράς.
Σε άλλη απόφαση για επαναφορά υπαλλήλων στον ΟΣΕ, με ημερομηνία, ξανά 18-12-2019, έχουμε τρεις υπαλλήλους που εργάζονται σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης να μεταφέρονται στον ΟΣΕ, οι δύο ως τεχνικοί υποστήριξης και ο ένας ως σταθμάρχης.
Και πάλι στην… περίεργη ίδια ημερομηνία, έχουμε τρεις υπαλλήλους που εργάζονται σε φορείς του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Μεταφέρονται στον ΟΣΕ για να εργαστούν ως τεχνίτες γραμμής και ως… σταθμάρχες.
Σε άλλη απόφαση με ημερομηνία 23-12-2019, τρεις ακόμη υπάλληλοι από Αποκεντρωμένη Διοίκηση μεταφέρονται στον ΟΣΕ ως τεχνίτες γραμμής και ο ένας ως σταθμάρχης.
Υπάρχει ακόμη απόφαση για μεταφορά εργαζόμενου σε πρωτοδικείο σε οργανική θέση στη διεύθυνση κυκλοφορίας στο Βόλο ως σταθμάρχης.
Κι άλλες αποφάσεις μπορεί να αναζητήσει κανείς στο Διαύγεια για την επιλογή συγκεκριμένων εργαζόμενων σε διάφορους φορείς του Δημοσίου ώστε να γίνουν σταθμάρχες.
Φυσικά μετά από εκπαίδευση, κανείς δεν αμφισβητεί κάτι τέτοιο. Αλλά πόσο αρκετή είναι η εκπαίδευση για τέτοιες θέσεις; Κανείς δε θα μάθει…
Κάποιοι από αυτούς ήταν στο παρελθόν στον ΟΣΕ. Έγινε μετάταξή τους στο πλαίσιο εξυγίανσης του Οργανισμού και μετά από χρόνια που άνοιξαν ξανά οι θέσεις, επέστρεψαν δηλώνοντας κάποιοι ότι θέλουν να γίνουν σταθμάρχες. Πόσοι από αυτούς πήραν συγκεκριμένες θέσεις με «ρουσφέτι» και κάποιοι επειδή το άξιζαν, μπορεί μόνον ο ΟΣΕ να απαντήσει.
Πηγή in.gr
Κάντε το πρώτο σχόλιο