Νέος Κανονισμός Σχέσεων Παρόχων Τουριστικών Καταλυμάτων και Πελατών

Μετά από σχεδόν πέντε δεκαετίες, γίνεται ριζική αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που διέπει τις σχέσεις μεταξύ παρόχων τουριστικών καταλυμάτων και πελατών. Ο νέος Κανονισμός Σχέσεων Παρόχων Τουριστικών Καταλυμάτων και Πελατών, σε αντικατάσταση του υφιστάμενου από το έτος 1976 ( απόφαση του ΓΓ ΕΟΤ 503007/1976) που υπέγραψε η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

  • Με τον νέο Κανονισμό θεσπίζονται διατάξεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες του τουρισμού και στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για την φιλοξενία ενσωματώνοντας και την ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα οργανωμένα ταξίδια.
  • Με τον νέο Κανονισμό εκσυγχρονίζονται διατάξεις και καθορίζονται με σαφήνεια οι υποχρεώσεις των παρόχων τουριστικών καταλυμάτων, προκειμένου να διασφαλίζεται η προστασία του καταναλωτή και η διαφάνεια στις συναλλαγές μεταξύ πελατών και ξενοδόχων. Καθορίζεται δε και ευκρινές πλαίσιο για τις σύγχρονές μεθόδους κράτησης και πληρωμής των καταλυμάτων μέσω ηλεκτρονικών παρόχων και εφαρμογών και επιβάλλεται η υποχρέωση του παρόχου για ακριβή πληροφόρηση του πελάτη για το κατάλυμα προ της κράτησης.

Με αφορμή τη δημοσίευση του νέου κανονισμού Σχέσεων Παρόχων Τουριστικών Καταλυμάτων και Πελατών, η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, μεταξύ άλλων, δήλωσε:

  • Ο ελληνικός τουρισμός εξελίσσεται, εκσυγχρονίζεται και προσαρμόζεται στα σύγχρονα πρότυπα.
  • Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα να χτίζουμε ένα σύστημα τουριστικής φιλοξενίας που σέβεται τόσο τον επισκέπτη όσο και τον επαγγελματία, συμβάλλοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη του τουριστικού μας κλάδου.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*