
Νέα μικρή παράταση έδωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την έναρξη της Β` φάσης και του ανταγωνιστικού διαλόγου στον διαγωνισμό για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα. Αρχικά η Β`φάση ήταν να ξεκινήσει εχθές 15 Μαρτίου αλλά ζητήθηκε η παράταση της ημερομηνίας για να προετοιμαστούν καλύτερα οι ενδιαφερόμενοι. Πλέον η νέα ημερομηνία είναι η 4η Μαρτίου.
Το υπουργείο ΥΠΟΜΕ για να επιτύχει τον μεγαλύτερο δυνατό ανταγωνισμό, ενέκρινε τελικά μια παράταση λίγων ημερών. Το έργο είναι ένα από τα μεγάλα οδικά ΣΔΙΤ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Στις 5 Δεκεμβρίου 2022 το παρών είχαν δώσει : ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, AVAX.
Στη Β`φάση μέσω του ανταγωνιστικού διαλόγου θα καθοριστεί το ακριβές αντικείμενο του έργου. Αυτό θα μας οδηγήσει στην τελική φάση του διαγωνισμού όπου οι 4 υποψήφιοι θα καλεστούν να δώσουν δεσμευτικές προσφορές από τις οποίες θα προκύψει ο ανάδοχος του έργου.
Η διάρκεια του έργου ΣΔΙΤ έχει οριστεί σε 360 μήνες (30 χρόνια). Τα πρώτα 4 έτη αφορούν στην κατασκευή/αναβάθμιση των υποδομών των οδικών αξόνων και τα υπόλοιπα αφορούν στην περίοδο λειτουργίας και συντήρησης. Το κόστος με ΦΠΑ για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα ορίστηκε σε 444,91 εκατ. ευρώ (358,8 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ).
Πηγή ypodomes.com
Κάντε το πρώτο σχόλιο