
Πρώτη πανηγυρική συνεδρίαση για τη νέα χρονιά και τη νέα θητεία στον δήμο Πέλλας. Εκλέχθηκε Προεδρείο για το Δημοτικό Συμβούλιο και Δημοτική Επιτροπή που θα ασκεί τις αρμοδιότητες της οικονομικής, εκτελεστικής και ποιότητας ζωής που καταργήθηκαν. Σημαντικό είναι ότι για πρώτη φορά θα λειτουργήσει η θέση Γενικού Γραμματέα του δήμου, μια θέση που ίσχυε εδώ και χρόνια, αλλά δεν λειτούργησε ποτέ από την προηγούμενη δημοτική αρχή.
Με απόφαση του Δημάρχου Πέλλας Στάθη Φουντουκίδη ορίσθηκαν Αντιδήμαρχοι οι παρακάτω Δημοτικοί Σύμβουλοι:
Θεοδωρίδου Ευλαμπία, Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Γιαννιτσών τις αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010.
Κουπτσίδη Θεόφιλο, Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κρύας Βρύσης, τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010.
Κεχαγιαδάκη Κωνσταντίνο, Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Μεγάλου Αλεξάνδρου τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010. Ο ανωτέρω δεν δικαιούται αντιμισθία.
Φωστηρόπουλο Συμεών, Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κύρρου τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010.
Μερεμητσάκη Ευφροσύνη, Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Πέλλας τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 καθώς και τις αρμοδιότητες του καταργημένου νομικού προσώπου «ΔΗΚΕΠΑΠ», και τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν στον Πολιτισμό και Τουρισμό όπως αυτές αναφέρονται στα άρθρα 11 και άρθρο 13 του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας. Η ανωτέρω δεν δικαιούται αντιμισθία
Δεντσίδου Πολυξένη, Αντιδήμαρχο, τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν την Οικονομική Υπηρεσία, όπως την εποπτεία προσόδων, ΤΑΠ και τελών καθαριότητας- φωτισμού, ελέγχου, δημοτικής περιουσίας, ταμειακής βεβαίωσης εισπράξεων κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, προϋπολογισμού, εκκαθάρισης δαπανών, προμηθειών, λογιστηρίου- διπλογραφικού, ταμείου, διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείου, διαχείρισης υλικών και κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να του μεταβιβάσει με απόφασή του ο Δήμαρχος που αφορά την Οικονομική Υπηρεσία, όπως αυτές προβλέπονται στο άρθρο 15 αντίστοιχα, του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας. Η ανωτέρω δεν δικαιούται αντιμισθία.
Δεληγιαννίδη Κωνσταντίνο, Αντιδήμαρχο, τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν την Τεχνική Υπηρεσία και την Πολεοδομία, όπως αυτές αναφέρονται στα άρθρα 16 και 17 αντίστοιχα του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας.
Δαμασκούδη Δημήτριο, Αντιδήμαρχο, τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν την Καθαριότητα, το Περιβάλλον, το Πράσινο, όπως αυτές αναφέρονται στο άρθρο 12 του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας.
Γυριχίδη Ιωάννη, Αντιδήμαρχο, τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν τον Αθλητισμό, όπως αυτές αναφέρονται στο άρθρο 13 του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας.
Μάγγο Θεμιστοκλή, Αντιδήμαρχο, τις αρμοδιότητες του καταργημένου νομικού προσώπου με την επωνυμία «ΚΕΚΑΠΠΑ», τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν στην Άσκηση Παιδείας, Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικής Ισότητας των Φύλων, όπως αυτές αναφέρονται στο άρθρο 13 του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας.
Δόντση Νικόλαο, Αντιδήμαρχο τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν στην Διεύθυνση Προγραμματισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης, όπως αυτές αναφέρονται στο άρθρο 11 του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας και
Κατσαμπέρη Νικόλαο, Αντιδήμαρχο παρά τω Δημάρχω, τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν στην Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, στην Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών στην Διεύθυνση ΚΕΠ και στην Πολιτική Προστασία, όπως αυτές αναφέρονται στα άρθρα 7, 14, 18 και 16 αντίστοιχα, του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας.
- Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, εξουσιοδοτεί με σειρά προτεραιότητας τους κάτωθι Αντιδημάρχους για την άσκηση της αρμοδιότητα τέλεσης πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Γιαννιτσών: α) Θεοδωρίδου Ευλαμπία, β) Μάγγος Θεμιστοκλής, γ) Κατσαμπέρης Νικόλαος, δ) Δεληγιαννίδης Κωνσταντίνος, ε) Γυριχίδης Ιωάννης και στ) Δεντσίδου Πολυξένη
Νέο Προεδρείο Δημοτικού Συμβουλίου
Νέος πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου εξελέγη ομόφωνα ο Γαβριήλ Τεκτερίδης, προερχόμενος από την παράταξη του Δημάρχου, νέος αντιπρόεδρος ο Πέτρος Χατζηηλιάδης από τον συνδυασμό του Καστερίδη και γραμματέας ο Δημήτρης Στεργιούλας από την παράταξη της ελάσσονος αντιπολίτευσης του Στάμκου.
Ο κ. Τεκτερίδης, αμέσως μετά την εκλογή του, ευχαρίστησε τους συναδέλφους του δημοτικούς συμβούλους για την τιμή που του έκαναν να τον εκλέξουν ομόφωνα στη θέση του προέδρου του Δ.Σ.
Η Δημοτική Επιτροπή
Μετά την εκλογή του Προεδρείου, πραγματοποιήθηκε η εκλογή των μελών της νεοσύστατης Δημοτικής Επιτροπής που αντικαθιστά και θα ασκεί τις αρμοδιότητες της Οικονομικής, της Εκτελεστικής και της Ποιότητας Ζωής, οι οποίες καταργήθηκαν.
Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής είναι ο Δήμαρχος Στάθης Φουντουκίδης.
Από πλευράς διοίκησης:
Δόντσης Νικόλαος
Δεντσίδου Πολυξένη
Κατσαμπέρης Νικόλαος
Μάγγος Θεμιστοκλής
Δεληγιαννίδης Κωνσταντίνος
Από πλευράς μείζονος αντιπολίτευσης:
Δαρδανελιώτη Αναστασία
Ουραηλίδης Θεοδόσιος
Κασσίδης Στέφανος
Από πλευράς ελάσσονος αντιπολίτευσης:
Στεγιούλας Δημήτριος
Επιτροπάκης Αθανάσιος
Σεραϊδης Πέτρος
—————————————–
Θέση Γενικού Γραμματέα του Δήμου
Ένας σημαντικός θεσμός που λειτουργεί εδώ και χρόνια σε πολλούς δήμους της χώρας είναι και η θέση του Γενικού Γραμματέα του δήμου. Δηλαδή του ανθρώπου που λειτουργεί με πλήρη γνώση για το τι συμβαίνει στον δήμο Πέλλας. Μια θέση με πολλές και ουσιαστικές αρμοδιότητες.
Με απόφαση του νέου Δημάρχου Πέλλας, ως Γενικός Γραμματέας του δήμου προσλαμβάνεται ο Φίλιππος Μηλώσης, για την επικουρία του Δημάρχου κατά την άσκηση των καθηκόντων του.
Στην απόφαση ορίζονται τα παρακάτω:
Ο Γενικός Γραμματέας θα ασκεί τις αρμοδιότητες που προβλέπονται στην παρ. 6 του άρθρου 161 του ν.3584/07 σε συνδυασμό με τις όμοιες του άρθρου 3 του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας.Επίσης του μεταβιβάζει την αρμοδιότητα διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου Πέλλας.
Επιπλέον, ο Γενικός Γραμματέας θα συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους για την εφαρμογή πολιτικών και την υλοποίηση δράσεων, με στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των αναγκών του Δήμου και της τοπικής κοινωνίας.
Ο Δήμαρχος μπορεί με απόφασή του να αναθέτει στον Γενικό Γραμματέα την υπογραφή με εντολή του εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών ενταλμάτων.
Ο Γενικός Γραμματέας απολύεται με απόφαση του Δημάρχου, που δημοσιεύεται σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Επίσης παύει να ασκεί τα καθήκοντα του και απολύεται αυτοδικαίως όταν ο Δήμαρχος απωλέσει την ιδιότητα του για οποιονδήποτε λόγο.
Κάντε το πρώτο σχόλιο