Ο Μητσοτάκης με τον Σκυλακάκη κλείνουν την «πόρτα» της ΝΔ στη λαϊκή δεξιά – Τα φτωχά νοικοκυριά δεν έχουν αυτοκίνητο

skylakakis-mitsotakis

Τις διαχωριστικές γραμμές που εδώ και καιρό έχουν μπει ανάμεσα στη ΝΔ του Κυρ. Μητσοτάκη και στη μεγάλη λαϊκή βάση του κόμματος επιβεβαίωσε με τις δηλώσεις που έκανε χθες, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θεόδ. Σκυλακάκης, αναφερόμενος στους λόγους για τους οποίους η κυβέρνηση εξακολουθεί να διατηρεί, εν μέσω της αυξανόμενης ακρίβειας, τους υπερβολικούς φόρους στα καύσιμα.

Σε συνδυασμό με τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού για τις μειώσεις στον ΕΝΦΙΑ, διαφαίνεται ότι ο κ. Μητσοτάκης και τα άτομα του στενού περιβάλλοντος του έχουν «κόψει» σχέσεις με τα μεσοαστικά και μικροαστικά τμήματα της κοινωνίας και, χωρίς φόβο και πάθος, δείχνουν ότι στις προτεραιότητες τους είναι η εκπροσώπηση των συμφερόντων της ισχυρής οικονομικής «ελίτ».

Η δήλωση Σκυλακάκη για τον… «προοδευτικό» φόρο στα καύσιμα, ήταν άκρως ενδεικτική της «αντίληψης των ρετιρέ» την οποία η κυβέρνηση Μητσοτάκη από την αρχή έδειξε ότι ασπάζεται και βάσει αυτής πορεύεται και λειτουργεί πολιτικά.

Για έναν μεσοαστό ή μικροαστό είναι αδύνατο να ερμηνεύσει το περιεχόμενο της δικαιολογίας που ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών σε σχέση με την απόφαση της κυβέρνησης να μην προχωρήσει, ούτε προσωρινά, στη μείωση των υπέρογκων, των μεγαλύτερων στην Ευρώπη, φόρων επί των καυσίμων.

… «Έγκλημα» το ΙΧ

Ο κ. Σκυλακάκης ανέφερε χαρακτηριστικά… ότι «ο φόρος στα καύσιμα είναι ένας αντιστρόφως προοδευτικός φόρος (…) Η μείωση του θα ήταν ένας αντίστροφος φόρος δηλαδή τα πιο φτωχά νοικοκυριά τα καύσιμα τα χρησιμοποιούν πολύ πιο λίγο γιατί δεν έχουν αυτοκίνητο, ο βαρύς φόρος στα καύσιμα είναι στη βενζίνη, και είναι τεράστιος φόρος, αλλά τα φτωχά νοικοκυριά δεν έχουν αυτοκίνητο. Το μεγαλύτερο κομμάτι των συνταξιούχων, πάρα πολλοί άνεργοι δεν έχουν επίσης».

«Αυτοί δε που έχουν δύο ή τρία αυτοκίνητα που δεν τους λες και τους φτωχούς της κοινωνίας», πρόσθεσε αναλύοντας την «ελιτίστικη» θεωρία του ο κ. Σκυλακάκης, «θα ωφεληθούν περισσότερο, οπότε να κάνουμε μια μείωση φόρου που θα ωφελεί κατά κύριο λόγο τους πιο πλούσιους και θα αφήνει απροστάτευτους τους πιο φτωχότερους φαίνεται παράλογο ιδίως όταν έχουμε κάνει διπλασιασμό του επιδόματος θέρμανσης»!

Για όποιον… δεν κατάλαβε, σύμφωνα με τον κ. Σκυλακάκη όσοι έχουν αυτοκίνητο είναι πλούσιοι! Όσες οικογένειες μπορεί αν έχουν 2 αυτοκίνητα μικρού ή μεσαίου κυβισμού είναι… «ρετιρέ»!!

Μόνο που δεν είπε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών ότι πρέπει να λένε και «ευχαριστώ» όσοι διαθέτουν αυτοκίνητο ή μια μοτοσυκλέτα και αφού έχουν «ας σκάσουν κι ας κολυμπήσουν» συνεχίζοντας να πληρώνουν υπέρογκους φόρους, τους μεγαλύτερους στην ΕΕ, για να μπορούν να μετακινούνται (πάντα περιορισμένα και με το «γέμισμα των 10 ευρώ» να αποτελεί τη μεταμνημονιακή πραγματικότητα για τους περισσότερους πολίτες).

Να μαζέψει τα ασυμμάζευτα

Τι κι αν σήμερα, ο υπουργός Οικονομικών Χρ. Σταϊκούρας, μετά τις χιλιάδες επικριτικές για τη δήλωση Σκυλακάκη αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιχείρησε να πάρει αποστάσεις.

Ο κ. Σταϊκούρας προσπάθησε να μαζέψει τα ασυμμάζευτα αναφέροντας ότι «είναι γεγονός ότι υπάρχει ακρίβεια. Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν είναι μεγάλο το κόστος, δεν ισχυρίζομαι ότι δεν επιβαρύνονται τα νοικοκυριά. Προφανώς και λαϊκές οικογένειες έχουν αυτοκίνητο».

«Δράση» κατά της λαϊκής ΝΔ

Ωστόσο, η τοποθέτηση αυτή δεν πείθει κανέναν και ειδικά όσους παραδοσιακά ανήκουν στη λαϊκή βάση της ΝΔ, που βλέπουν το κόμμα τους, υπό την ηγεσία του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, να φτάνει στο σημείο να τους προσβάλει και μέσω των δηλώσεων του κ. Σκυλακάκη.

Άλλωστε, ο νυν αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών επί σειρά ετών, ως μέλος του νεοφιλελεύθερου κόμματος «Δράση», που είχε ιδρύσει ο Στεφ. Μάνος, εξαπέλυε ευθείες, έως και υβριστικές, επιθέσεις σε βάρος της πάλαι ποτέ, λαϊκής Νέας Δημοκρατίας.

Η προσπάθεια του κ. Σταϊκούρα να μετριάσει τις εντυπώσεις που δημιουργήθηκαν από τις δηλώσεις Σκυλακάκη, «σκοντάφτει» εξάλλου στην εξαγγελία που έκανε χθες ο πρωθυπουργός, για τη μείωση του ΕΝΦΙΑ, δηλαδή σε ένα μέτρο που ως υπουργός Οικονομικών έχει δώσει το «οκ» και σύντομα θα κληθεί να το υλοποιήσει.

Πηγή

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*