«Δεν συντασσόμεθα με τη μέθοδο, τα μέτρα και τα σταθμά διανομής των διαφημιστικών κονδυλίων της καμπάνιας «Μένουμε στο σπίτι». Η ξεκάθαρα επικριτική αναφορά δεν ανήκει σε κάποιο από τα λιγοστά αντιπολιτευόμενα μέσα, αλλά στην Alter Ego Media του Βαγγέλη Μαρινάκη και ήταν ο πρώτος κεραυνός κατά του Μεγάρου Μαξίμου για τη λίστα της ντροπής.
Ο δεύτερος και ισχυρότερος κεραυνός έπεσε χθες στην ίδια ανακοίνωση με την γνωστοποίηση της επιστροφής των χρημάτων που έλαβαν τα media του ομίλου Μαρινάκη (ΤΑ ΝΕΑ, ΤΟ ΒΗΜΑ, MEGA, in.gr κλπ) από την κρατική καμπάνια για τον κορονοϊό: «Επειδή θέλουμε να δηλώσουμε με ευθύ και καθαρό τρόπο την ανεξαρτησία μας από κρατικούς πόρους και αμφισβητούμενες διαδικασίες και διανομές, επιστρέψαμε από το μεσημέρι της 8ης Ιουλίου τα ποσά που προέκυψαν για τον όμιλό μας από τις σχετικές κρατικές διαφημίσεις».
Οι κεραυνοί Μαρινάκη διέλυσαν τα όποια υπολείμματα αξιοπιστίας της κυβερνητικής επιχειρηματολογίας περί αντικειμενικής κατανομής κονδυλίων στα media. Κι αυτό επειδή προέρχονται από τον επιχειρηματία που στήριξε και στηρίξει όσο κανένας άλλος, με κάθε μέσο (από τα media, από τον Ολυμπιακό κλπ) τη ΝΔ και προσωπικά τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Γιατί όμως ο Βαγγέλης Μαρινάκης έφθασε στο σημείο να «αδειάσει» το Μαξίμου για την κυβερνητική διαφημιστική καμπάνια των 20 εκατ. ευρώ, δικαιώνοντας τις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης και ΜΜΕ; Το βέβαιο είναι ότι δεν είναι δυσαρεστημένος από το κομμάτι στην πίτα που έλαβε ο όμιλός του, ο οποίος κάθε άλλο παρά …ρηγμένος θεωρείται (πως θα μπορούσε άλλωστε;).
Σύμφωνα με πληροφορίες, διαπιστώνοντας ότι πρόκειται καταφανώς για μιά σκανδαλώδη διάθεση κρατικών κονδυλίων, θέλησε να επισημάνει με εμφατικό τρόπο το σφάλμα, στέλνοντας μήνυμα αλλαγής ρότας στην ηγετική ομάδα του Μαξίμου, προκειμένου να μην επαναληφθούν φαινόμενα που εκθέτουν τον πρωθυπουργό. Εν ολίγοις ο εφοπλιστής χτύπησε το καμπανάκι, για το μέλλον.
Κάντε το πρώτο σχόλιο