Μία μεγάλη κινηματογραφική είδηση παίζει από το πρωί σήμερα σε δεκάδες sites. Ο τίτλος είναι ενδεικτικός: «Ευγενία Μανωλίδου: Υποψήφιος για Όσκαρ ο γιος της, Αλέξανδρος».
Σημαντικό γεγονός για τον ελληνικό κινηματογράφο, είναι πολύ τιμητικό διάφοροι Έλληνες, όπως είναι ο Λάνθμος και ο γιος της Μανωλίδου, να είναι υποψήφιοι για Οσκαρ.
Μπαίνω να δω σε ποια κατηγορία είναι υποψήφιος και διαβάζω, καταρχάς, στον πρόλογο για τη «Μεγάλη διάκριση για τον 27χρονο Αλέξανδρο Μανωλίδη με το “Glass onion: A knives out mystery”». Αυτή είναι η ταινία. Και συνεχίζει το ρεπορτάζ: «Πιο υπερήφανη από ποτέ για τον αγαπημένο της γιο, Αλέξανδρο είναι η Ευγενία Μανωλίδου, μιας και βρίσκεται ένα βήμα πριν… το Όσκαρ. Και αυτό μιας και η νέα χρονιά ξεκινά με μια σημαντική υποψηφιότητα για τον νεαρό καλλιτέχνη, ο οποίος συμμετείχε στην ταινία “Glass onion: A knives out mystery” που προτάθηκε για το καλύτερο διασκευασμένο σενάριο».
«Είναι μεγάλη η χαρά. Φυσικά, δεν ήταν κάτι που περίμενα, αλλά ήταν δίκαιο», ομολογεί ο ίδιος στη δημοσιογράφο Σπυριδούλα Τριάντου και στο Secret των Παραπολιτικών.
Μπαίνω λοιπόν στην επίσημη λίστα με τις υποψηφιότητες για τα Όσκαρ, να δω το όνομά του, αλλά δεν το βλέπω. Αντιθέτως ως σεναριογράφος της ταινίας είναι υποψήφιος ένας Rian Johnson. Και όχι ο Αλέξανδρος Μανωλίδης. Τι συμβαίνει;
Διαβάζω παρακάτω λοιπόν και βλέπω πως ο νεαρός αυτός δεν ήταν τελικά ο σεναριογράφος της ταινίας, αλλά ο… «συντονιστής logistics»! Δηλαδή ο άνθρωπος που συντόνιζε τα συνεργεία. Μαζί και τα κέτερινγκ. Και μας τον παρουσίασαν ως υποψήφιο για Όσκαρ: «Ευγενία Μανωλίδου: Υποψήφιος για Όσκαρ ο γιος της, Αλέξανδρος». Και μάλιστα ότι «βρίσκεται ένα βήμα πριν… το Όσκαρ».
Μπορεί να γελάτε, αλλά αυτός ο τίτλος παίζει παντού. Και υποθέτω θα γίνει και ρεπορτάζ σε τηλεοπτικά πάνελ. Ελληνική δημοσιογραφία. Πάλι θα τους πάρουμε και φέτος το Πούλιτζερ.
Κάντε το πρώτο σχόλιο