
Οι κατηγορίες των influencers που έχουν μπει στο στόχαστρο της εφορίας είναι πέντε και είναι οι εξής:
• NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους, εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
• MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
• Mid-TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
• MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατομμύριο ακολούθους, με κέρδος από 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
• MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
Όλοι αυτοί ζουν ανάμεσά μας
Κάντε το πρώτο σχόλιο