Οι κατηγορίες των influencers που έχουν μπει στο στόχαστρο της εφορίας

Οι κατηγορίες των influencers που έχουν μπει στο στόχαστρο της εφορίας είναι πέντε και είναι οι εξής:

• NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους, εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.

• MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.

• Mid-TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.

• MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατομμύριο ακολούθους, με κέρδος από 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.

• MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.

Όλοι αυτοί ζουν ανάμεσά μας

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*