Γυμνάσιο Πέλλας: 3ο βραβείο για την σχολική τους εφημερίδα

Ο θεσμός των σχολικών εφημερίδων υπάρχει εδώ και χρόνια και πολλά σχολεία σε όλη τη χώρα μπαίνουν στην διαδικασία δημιουργίας και κυκλοφορίας σχολικής εφημερίδας. Βέβαια αυτό απαιτεί χρόνο πέρα από τις σχολικές υποχρεώσεις για τα παιδιά και φυσικά εκπαιδευτικούς με λίγο μεράκι που θα εμπνεύσουν και θα πείσουν τους μαθητές να συμμετέχουν σε μια συλλογική ομαδική δουλειά.

Στο Γυμνάσιο Πέλλας υπήρξαν και οι δυο προϋποθέσεις ώστε η σχολική εφημερίδα να κυκλοφορήσει και μάλιστα με 22 σελίδες. Μια εντυπωσιακή δουλειά από εφήβους που μέσα σε πολύχρωμες σελίδες γράφουν για ότι τους ενδιαφέρει, φιλοξενούν συνεντεύξεις αναπτύσσουν άρθρα κι έρευνες και κάνουν αναφορά σε θέματα τις επικαιρότητας.

Η COOLSCHOOL κέρδισε την περασμένη χρονιά το 3ο βραβείο στην κατηγορία των γυμνασίων συμμετέχοντας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σχολικής Εφημερίδας του Φορέα horizontes4all  με θέμα “17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ”. Ψυχή της όλης προσπάθειας εκτός από μια δυναμική ομάδα μαθητών είναι οι καθηγήτριες Κάκια Παυλίδου και Μαλαματή Γκαλογιάννη. Η σχολική εφημερίδα μετράει 10 χρόνια κυκλοφορίας κι αποτελεί την περηφάνια τους…

Η μια από τις υπεύθυνες καθηγήτριες κ. Παυλίδου επισημαίνει ότι «οι ομάδες των μαθητών ενεργοποιούνται με κίνητρα από διδακτικά αντικείμενα, τηνκαθημερινότητα, εσωτερικές ανησυχίες και την τοπική κοινωνία.Δημοσιεύουμε άρθρα, έρευνες, συνεντεύξεις, σκίτσα, comic, πάντα με προσανατολισμό τα κοινωνικά μηνύματα που θέλουμε να περάσουμε.Πέρσι συμμετείχαμε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σχολικής Εφημερίδας του Φορέα horizontes4all  με θέμα “17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ” και πήραμε το 3ο Βραβείο στην κατηγορία των Γυμνασίων.Έχουμε δηλώσει συμμετοχή και στον φετινό Διαγωνισμό του ίδιου φορέα που έχει θέμα “Ψυχής αγώνας άγονος – Αναζητώντας αχτίδες ελπίδας”.

Η εφημερίδα φιλοξενεί και συνεντεύξεις από μαθητές άλλων σχολείων, ακόμη και δημοτικών, εφόσον τα θέματα της καθημερινότητας απασχολούν ιδιαίτερα τα παιδιά κι όπως φαίνεται τα συζητούν με τους εκπαιδευτικούς τους.

Η κ. Παυλίδου δηλώνει πως «χρωστάμε εκπαιδευτική μεταμόρφωση στον εαυτό μας, μα κυρίως στα παιδιά».

Είναι σίγουρο πως για όλους αυτός πρέπει να είναι ο στόχος.

Ειδικά όταν η αγωνία και η έννοια μας είναι τα παιδιά…

πρωτη σελίδα

φυλλο

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*